Saturday, July 2, 2011

semoga ALLAH tetap kan IMAN ku....

aku....
kenapa dengan aku???...ape dah terjadi???..aku rase hidop ni tiada ertinya lagi...kenapa aku harus cakap camtu???..entahlah...aku sendiri pown da keliru...sayang seribu kali sayang...aku masih seperti dulu...

sesekali...aku ingin berasa bahagia dengan hidupku..
sesekali..aku ingin kecapi apa yang terbuku di hati dan sanubari..
sesekali..aku ingin mengorak langkah yang seterusnya...
sesekali..aku ingin menjadi diriku sendiri..

kenapa aku harus berpura-pura dengan dia??..setiap kali berjumpa dan setiap kali bertentang mata...apa yang harus aku lakukan??..teruskan dengan niatku atau berpatah balik???...aku tidak punya semangat juang yang kental...aku perlukan seseorang yang bisa membantu aku..tapi???..siapa yang sanggup membantu aku yang daif ini...

YA ALLAH...SEMOGA ENGKAU TERUS MENYOKONG AKU DAN SEMOGA AKU MENDAPAT HIDAYAH MU....AMIIN...

No comments:

Post a Comment